snurrigtdotcom

A great WordPress.com site

Twitterarkivet.

Jag fick en kommentar på mitt inlägg Demokratins nya ansikte av Jonte och detta är ett svar, om än bristfälligt, på denna eftersom jag inte klarar att lägga in bilder i kommentarsfältet.

Svaret till Jonte är:

Jag har äntligen blivit klok på hur man vaskar fram i Twitterarkivet men klarar bara av den ena sidan av diskussionen. Min egen alltså. Sedan får man fantisera på vilka fraser jag svarar. Men det rör sig om ICPs recension av Pär Ströms senaste bok som han (ICP) vägrade att läsa! Sedan hur man måste lita till de forskningsresultat som kommer från universiteten samt en jämförelse med fetma-forskningen.

Jag klarar inte av att lägga in bilderna här utan gör det på ett eget inlägg.

Här är bilderna på Tweetsen, läses nedifrån och upp. De 0,7% syftar naturligtvis till F!s valresultat.

 

ICP 12nov2012_II

ICP 12nov2012

Single Post Navigation

Kommentera

